مشروح اخبار


» آغاز طرح مقدماتی بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در کهگیلویه وبویراحمد 



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از شروع طرح مقدماتی بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای برخی از کالا‌ها و خدمات و پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان آغاز می‌شود.
به نقل روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، وی عنوان کرد: بازرسان این سازمان در بازرسی‌ها با تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، صادر نکردن فاکتور خرید و همچنین فروش برای مشتریان، تبلیغ خلاف واقع و حراج غیر قانونی برخورد می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان تصریح کرد: همه صنوف و مراکز عرضه این کالا‌ها موظفند با نصب برچسب بر روی کلیه کالا‌ها و درج نرخ نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمی از سوی واحد‌های صنفی برای مشتریان، رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی را رعایت کنند.
وی گفت: همچنین از خرید و فروش هر گونه کالا و نوشت افزار خارجی قاچاق، تقلبی و یا داشتن تصاویر خارج از فرهنگ اسلامی ایرانی خودداری  کنند.
دیودیده اظهار کرد: بازرسان واحد بازرسی ونظارت سازمان در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد و با تشکیل پرونده، متخلفان در هر صنف را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.
دیودیده با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات صنفی، یادآور شد: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن ستاد خبری 124 و دایره رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این سازمان اطلاع داده تا رسیدگی شود.



تاریخ انتشار : 11 شهریور 1398, 05:31



» اخبار مرتبط:

  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس امور صنفی گچساران:یکهزار و 100واحد صنفی در طرح نوروزی بازرسی شدند
  • بازرسی از ۶۷ هزار اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • بیش از۵۷هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • ۵الی ۱۰درصد کالاهای پر تقاضا در شب یلدا کاهش قیمت داده میشود/ ۱۸اکیپ بازرس اماده پایش و نطارت بازار شب یلدا هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟